Helgresumé

Hallå!

Jag har varit dålig och inte skrivit under helgen men jag har hittat på en himla massa annat så jag har inte haft tid helt enkelt. Men jag tänkte köra en liten resumé av min helg så ni får veta vad ni missat ;)

FREDAG:

I fredags var det ju som sagt dags för Natt-SM och som den första reserv jag var, fick jag inte springa. Jag agerade istället hejarklack tillsammans med Agnes under kvällen vilket var riktigt kallt men ganska mysigt. Är väl inte jätteledsen över att jag inte fick springa för benhinnan är inte på humör och så var det ju så mörkt, men det hade säkert varit lite kul ändå. Hur som helst sprang folket och tillslut vid halv 1, fick jag äntligen med mig Niklas och storasyster hem igen. Kom inte i säng förrens halv tre, men så kan det vara. Förresten så var världens sötaste hund hemma hos oss när vi kom hem. Sandy, en norsk tollare, som vi har varit hundvakter för i helgen. :)

 Syster taggar.   Jag var glad i Niklas jacka. Hejarklacken Agnes und Klara.

LÖRDAG:

Jag vaknade halv 9, efter att ha sovit knappt 6 timmar, och kunde verkligen inte somna om. Det är ett stort problem jag har, har jag en gång vaknat kan jag inte somna om. Hur som helst så låg det en söt pojke och sov bredvid mig som vägrade vakna, så där låg jag galet rastlöst i 1h och 20 min innan Niklas äntligen vaknade. Woho!
Vi åkte in till stan & träffade de andra vi tre och sen gick vi & käkade och lite så innan det var dags att dra till Fryshuset och Håkankonserten. Jag försökte förgäves lära Niklas tycka om sushi men jag får väl leva med att det bara är jag & Malin än så länge som tycker att det är gott.
 På väg till staden. Martin & jag.


Vi drog till Fryshuset och köade i en dryg timme innan det var dags för insläpp. Det var en hel del folk framför oss men vi lyckades ändå komma in bra och fick stå bland de främsta, inte illa! :) Håkan sprang in på scenen strax före åtta & sen var det fullt ös medvetslös i dryga 2 timmar framåt. SJUKT VILKEN BRA KONSERT DET VAR! Jag vet inte hur jag ska beskriva hur bra det var men jag var så jävla lycklig hela tiden! Det var trångt, galet varmt och svetten rann men det var hur fint som helst ändå. När de körde Aprilhimlen och hela arenan stod och gungade var jag nästan i himlen. Jag hade några av mina bästa vänner, Niklas & världens bästa Håkan Hellström på samma ställe. LYCKA! Han körde massa gamla låtar och en del från nya skivan och allt var hur bra som helst. & När han spelade nu kan du få mig så lätt reste sig vartenda hårstrå på mina armar. Underbart. & som pricket över i:et lyckades min på tok för fina pojkvän fånga en av de rosor bandet kastade ut på slutet & ge den till mig. Hur mycket kärlek som helst!

Söta gänget i väntan på Håkan.  SötNiklas och jag.  Jag & mina favoritpojkar :)

image19KUNGEN KOM!image20 UNDERBART VAR ORDET!



På vägen hem gick jag och Niklas hela vägen från Fryshuset till busshållsplatsen i Sickla, tog över 20 min, och när vi gick igenom Hammarby Sjöstad kom vi på hur fint det faktiskt är där. Någon gång när vi blir stora och rika kanske vi flyttar in och lever loppan där, hoho ;)

Jag vill i alla fall tacka ni som följde med för en sjukt underbar kväll!

SÖNDAG:

Idag tog jag och Niklas det bara lugnt på förmiddagen. Det var jättefint väder så vi tog oss en liten promenad ned till Strålsjön innan han skulle hem igen. Smarta som vi är kom vi på, 10 min innan vi skulle skjutsa in Niklas till centralen, att jag likagärna kunde ta tåget som gick 15.25 istället för att åka hem och vända och sen åka tillbaka in igen. Så det blev riktigt stressigt där ett tag men jag fick med mig det mesta, tillochmed syrrans busskort och kamera vilket kanske inte var lika lyckat. men men, så kan det gå.
Hur som helst så var Niklas tvungen att åka hem och jag tillbaks till Hallsberg så nu får jag inte träffa honom på en vecka, men det är inte jättelång tid som tur är. :) Det är helt galet hur mycket jag tycker om honom!

Världens finaste Niklas!

Nu är jag i alla fall tillbaks i Hallsberg och det är Pretty Woman på tv. Det är också hur mycket kärlek som helst!

Hoppas ni haft en toppen helg! Nu ska jag kolla lite tv och plugga lite.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0