kväll

Godkväll gott folk!

Hammarby ledde matchen med 1-0 ändå tills tilläggsminuterna då AIK kvitterade på straff. OVÄRT! Men lite kul tyckte jag allt att det var att det inte var Shaaban utan Poppen som fick stå hela matchen och han gjorde det riktigt bra :)

Träningen ikväll var kul men det är sjukt vad lite folk som är på Järlas träningar nuförtiden. Vart har alla tagit vägen?! Jag lekte i alla fall med Ellen och Linnea och de tjejerna är hur bra som helst! Big love!

Imorrn ska jag kila med min mamma till tandläkaren för att sen åka och handla något som jag kan ha på mig på begravningen på onsdag. Jag hoppas jag hittar någonting bra för man vill gärna känna sig lite fin. Håret blev i alla fall bra idag så det gjorde mig lite glad :)

Nu ska jag dricka vatten för jag blev just sjukt törstig. Det är konstigt det där, ena sekunden känner man det inte alls och sen nästa slår det bara till. Så är det med mycket, hunger, törstighet, kissinödighet och en massa andra saker. men nej, nu blir det vatten som gäller!

Puss och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0