kväll.

Halloj.
Kvällen har varit fin idag med. Jag och Malin gjorde asgod pastasallad till middag med massa goda grönsaker och stekt skinka. Mumma! Sen duschade jag och sen gick vi en sväng till ishallen där elevrådet i skolan arrangerar innebandy-natten inatt. Vi kollade bara på 4 matcher innan vi gick hem och drack te istället. Det var nästan roligare. Jag blev lite ledsen när vi kom till ishallen och skulle gå in, för på vägen hade vi varit på ICA och jag köpt en flaskfestis, och sen när jag ska gå in så säger en bajselevrådsrepresentant som förövrigt just tvingat mig blåsa i ett alkoblås, att man inte fick ta med sig öppnade flaskor in. Så jag fick slänga(!) min halvfulla festis. HUR LARVIGT VAR INTE DET? jag menar, det var fan i skolan och elevrådet som fixade och det var max 70 pers där inne. och jag fick inte ens ta med mig en liten festis. blä! Nu måste jag springa på toa och tvätta ansiktet och sen sova. Langar in den här fulbilden från ikväll först:

image39


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0