tisdag kväll.

Tjenare!

Idag har det varit en bra kväll. Träningen gick riktigt bra och jag orkade, för första gången på länge, springa på hyfsat bra. Kändes riktigt roligt faktiskt! :) Bastun var skön & mamma införskaffade även en ny tävlingströja till mig efter träningen vilket var behövligt.

Nyss pratade jag med Niklas i telefonen. Jag tycker om att prata med honom för han får mig alltid att känna mig så glad, det är helt galet faktiskt. & honom får jag träffa på fredag & sen hela helgen då vi förövrigt ska gå på Håkan vilket kommer bli galet underbart tror jag! :)

Det känns som om saker och ting börjar ordna upp sig nu, skönt skönt. :) & det är bannemej inte långt kvar till sommarlovet nu heller vilket är ett stort plus. Våren var i Sthlm även denna dag & gjorde mig glad !

Nu ska jag snart sova så jag orkar med morgondagen. Det blir nog en tuff dag...

Sov gott allesammans. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0