torsdag. tandoorikyckling & bokanalys?

Hepp.
Rubriken lät ungefär som ett kapitel i Eva & Adamböckerna jag läste när jag var liten. Fast de var ofta lite mer exotiska, speciellt en kommer jag: glass med varma hallon. Men så kan det vara ibland, livet är hårt.

Det var en liten flicka vid namn Annika som tyckte jag skulle försöka mig på en sån här blogg ännu en gång. Tredje gången gillt som man säger. Dock tror jag att det kan bli svårt för mig, som inte är så där jätteintressant eller hittar på alldeles för galna grejer, att skriva något kul men jag ska göra mitt bästa.

Idag har jag i alla fall varit lite glad över att solen kom tillbaks för igår var det ju sämsta vädret på riktigt länge. Vi hade KM, jag bommade sönder, frös som en gris och fick ont i benhinnan så jag bröt efter halva. Lagom kul.

men i alla fall, jag är äntligen klar med den satans bokrecensionen + artikeln vilket är det skönaste på länge. Nu ska jag nog fira med en kopp te och kanske ett telefonsamtal till en viss pojk i Olofström om jag orkar. Jag saknar pojken en hel del om dagarna men imorrn ses vi för då är det dags för J-cup i Uddevalla och det blir feint som man säger. :) Dålig som jag är blir det bara lång för min del men jag ska göra vad jag kan ändå och hoppas att det kommer gå bra. Ska även bli mys att äntligen få träffa söta fröken Ellen Jansson igen för det var en massa veckor sen sist. Sånt är inte bra. men äsch, nu ska jag leka vidare.

Pusss. / Klara


Kommentarer
Postat av: fröken/katten jansson

kommentaroskulden tagen, nice! veldigt heftig blogg

2008-04-10 @ 21:35:03
Postat av: Klara

woho, hur känns det? haha oh yes. ;)

2008-04-11 @ 13:14:57
URL: http://livetenligtklara.blogg.se
Postat av: annika

så hedrad jag känner mig att bli omnämd på detta sätt ( : Nu skapade jag en superfin länk till dig med ! Jag måste bara säga att du nog visst klarar av att skriva blogg, skulle nog gissa på att det händer mer galna saker i ditt liv än i mitt eget ! ; )

2008-04-12 @ 14:41:50
URL: http://shootcharlie.blogg.se
Postat av: Johanna

Du är inte ointressant klara, du är underbar:)

2008-04-14 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0