torsdag.

Idag har det varit en riktigt bra dag än så länge! När vi gick till skolan imorse suckade vi över att torsdagar är våra jobbigaste dagar men det blev inte riktigt så illa.Fysiken fick fort och jag fattade för första gången på ett bra dag, sen på idrotten hade vi dans och jag fick ensam visa för två klasser (27x2) + 2 lärare hur man dansar jenka. Himla skojjigt! Jag överlevde i alla fall och folket verkade ha förstått hur man skulle göra :) sen hade vi lunch i 1,5 timme då vi åt, satt och solade, gick till ICA och Lindex innan det var dags för spanskan. Väl där hade vi lite glosförhör och pratade lite och sen fick vi sluta. Och tack vare att det var självstudier på matten behövde vi inte ha någon datakunskap så vi fick gå hem 12.20, woho! :) då sprang jag direkt och köpte voltaren till min höft + benhinna och pluggade sedan lite av matten med malin och carin. Nu har jag i en halvtimme förgäves försökt laga min persienn men jag fattar inte hur de satans trådarna hänger ihop, helt galet! Jag får ringa pappa och be honom förklara för mig istället.

Det blev 0-0 i bajenmatchen igår, och Poppen stod igen. Woho, jag tycker det är lite kul att de bänkar Shaaban för BP's gamla målvakt, som förövrigt bor i Älta, precis som jag, och har sin dotter på min mammas dagis. Ännu mer woho, jag är nästan kändis.

Ikväll är det dags för temys igen borta på 11an och sen ska vi gå och heja på några från OLGY som ska vara med och spela innerbandynatten. Det blir nog lite kul. :)

Höften känns lugn just nu men jag vilar i alla fall och hoppas att den är helt hel på lördag då jag ska springa förstasträckan i andralaget. Nu ska jag försöka komma igång lite med samhällskunskapen, det är verkligen på tiden!

puss från Klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0