Digitalkamera sökes!

Nu inser jag hur väldigt gärna jag skulle vilja ha en alldeles egen, fin digitalkamera. Jag har nämnligen just inrett klart och gjort jättefint i mitt rum så det hade ju varit helt perfekt om jag hade kunnat langa in en snygg bild här så ni kunnat se. Men jag får väl vänta tills julafton och önska mig en då, samtidigt som jag ska önska mig en ny, snygg & bra mobil och en massa andra grejer...

Hur som helst börjar skolan imorrn och allt blir som vanligt igen. Fast med ny lägenhet och nya elever. Det känns riktigt gött faktiskt. Jag tror att det kommer bli ett bra år! :)

Och ni vet slingorna jag snackade om? Dom är klara nu..och jag blev väl lite ljusare i håret i alla fall. Så jag är på rätt väg ska ni se! Nu ska jag slå en pling till pojkvännen min. Ha en grym måndagskväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: maloeien

låna min mobil bara :)

2008-08-18 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0