Godkväll på er

Jag borstade just mina tänder och funderar på att snart krypa ner i min stora säng. 120 cm själv är gött! Men på tok för omysigt..

Idag har jag knappt varit i skolan känns det som, började 9.30 & slutade 13.30. Inte fy skam. Efter skolan drog jag & Malin med oss Albin in till the big town Örebro för lite socialt umgänge. Det hela slutade med att jag, som inte skulle handla någonting, köpte ett par nya jeans och en söt tröja. Inte toppen för plånboken med toppen för humöret! Som grädde på moset toppades det hela med att Malin & jag köpte med oss varsin sushi på vägen hem. KALAS! Jag funderade när vi satt på tågstationen i solen och åt & kom fram till att det finns ingenting som gör  min mun gladare än när det kommer en färsk sushibit infarande. Det kan man kalla matorgasm om något.

Imorrn åker jag iväg, igen. Denna gången är det dags för Vimmerby och J-cup. Jag hoppas knät håller så jag kan springa på.

Det blir nog dåligt med uppdateringar tills jag kommer hem igen på söndag men ni får hålla er helt enkelt. GONATT!


Det hade ju inte varit helt fel att krypa ned och lägga sig bredvid den här sötnosen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0