finito!

Nu är jag helt klar med Matte C & det känns ganska gött. Jag skulle bli kanonnöjd med ett VG efter dagens prov men jag vågar verkligen inte hoppas för mycket. Imorrn är det teoriprov och på tisdag svenskaprov. Niklas är fortfarande här & det gör mig så lycklig. Strax blir det gymet och lite träning, är förkyld (igen).

Idag var det fjärde paketdagen och min tur att få öppna :) Jag fick ett par söta silverörhängen från Ur & Penn, aldrig fel! Imorrn är det Mallans tur. Hoppas ni har fått en bra start på första decemberveckan.




Jag & Elina på fiket i våras när vi råpluggade svenska inför förra provet. På måndag kör vi repris hemma hos Michaela. Det blir nog kanon! :)


Kommentarer
Postat av: barnsliga LN

avensjuk på eran present - kalender :P

2008-12-04 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0