Oh happy day!

Idag är en riktigt bra dag. Det är min paketöppnardag ( jag fick violpastiller :) ) och på engelskan fick jag reda på att jag fick MVG på skriftliga nationella vilket alltså försäkrar ett MVG i betyg i Engelska A, katjing! :D

Senare under dagen fick vi tillbaka kursprovet i Matte C och jag fick VG. Hur skönt som helst! Nu är det bara svenskaprovet imorgon som grämer mig men snart ska vi hem till Michalea och plugga så det ordnar sig nog fint det också.

Förresten så måste jag bara berätta två ganska coola grejer som hände i lördags. Jag såg två megakändisar ( eller den ena i alla fall) inom ramen av 20 min. Helt galet var det. Den första kändisen, Danny från idol, stod jag ett snäpp under i rulltrappan på väg upp till t-centralen. det ni! Tyvärr måste jag meddela att han hade en okänd, snygg flickvän vid sin sida. Men nu till den stora skrällen:

Jag gick förbi självaste prinsessan Madeleine när hon satt och lunchade med sin pojkvän på Sturehof. Det var ballt!

Jag har liksom alltid trott att hon är en såndär människa som man läser om i tidningen men som inte finns i verkligheten, men jag hade fel. Och jag blev riktigt chockad faktiskt.

 

Nu ska jag duscha efter träningen, ha det kanon!

Kommentarer
Postat av: E.Frost

Om nu sturehof kan räknas till verkligheten? ;) Är ju inte direkt babs gatukök i Mora, med erbjudande på mosbricka och pucko för bara 19 kr... ;)

2008-12-23 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0