dagens:

Humör: jag är rätt nyvaken men än så länge är jag glad :)
Klädsel:shorts & bh för tillfället, tänker inte gå så till skolan
Frisyr: ostyrig knut
Minus: 16 dagar tills jag träffar Niklas igen
Plus: Jag har bara en enda grej kvar i 1an innan sommarlovet!
Låt: all musik jag tog från Niklas
Mys:  inte blivit så mkt sånt idag
Saknad: Niklas
Händelse:  det enda vettiga jag gjort hittills är att sätta på tvättmaskinen
önskan idag: få en mysig sommar och träffa Niklas massa
ser fram emot:  Jukkola

Kommentarer
Postat av: Annika

tss ! ( : näe, det iofs kanske inte sånt man brukar tänka på kanske. jag gör de knappt själv ( : Hahah ! gör det, fast då kan jag ju slå vad om några kronor på att han inte är här ; )

2008-06-03 @ 10:18:45
URL: http://shootcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0