:)

Ikväll provade jag lite kläder inför Linneas 18-årsfest nästa torsdag till temat vitt. Jag hittade inget bra så jag får nog ta en sväng till stan imorrn. Däremot så hittade jag min fina klänning som jag köpte till balen för nästan exakt ett år sedan. Jag blev väldigt glad och var tvungen att prova den litegrann... Frågan är bara när jag ska få känna mig så fin att jag kan ha på mig den snart igen? Ingen som ska ha finkalas eller nåt? ;)





Jag kände mig lite fin i alla fall och det är väl huvudsaken. :) Jag har fortfarande inte fått några bilder från gårdagen från Fredrik så jag väntar lite med det inlägget. Håll ut ;) För övrigt såg jag ut så här för ett år sedan med samma klänning:



Det är fanimej stor skillnad. Eller hur?

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0