sepe-blogg

Hej på er!

Bloggen stryular hur mycket som helst och jag kunde överhuvudtaget inte logga in igår. Men men. Jag hoppas ni hade en fin lördag! Jag & min kära syster Anna hade en mycket hälsosam dag. Först körde vi 45 min styrka ute på altanen där det var typ 100 grader varmt och strålande sol. Jobbigt! Sen tog vi vårt pick och pack och gick ner och simmade runt hela Sandasjön vilket tog drygt en halvtimme. Inte illa! Sen när vi kom hem åt vi hälsosam omelett och åkte sedan in till stan där jag köpte en klännig till Linneas 18-årsfest på torsdag och ett par röd-vitrandiga shorts från Gina. :)

För er som missat så kilar jag & Anna upp till Mora ikväll. Det är nämligen dags för sommarjobb i knappt 3 veckor. Vi ska bo i husvagn på familjen Rapps tomt och sätta plant dagarna i ända. Jag hoppas vi överlever i denna värmen bara! Denna veckan jobbar jag måndag-torsdag, sen blir det fest och Jukkola fre-mån. Sen upp till Mora igen mån-tors och sen hem för midsommarfirande & 2-årsfirande med Niklas här i Stockholm. Sen sista veckan jobbar jag nog måndag-onsdag beroende lite på hur mycket plant det finns kvar. Men det ska nog gå fint!
Dock lär jag inte komma åt internet så mycket så jag kan inte lova någon uppdatering innan fredag, men vi får se om jag lyckas innan dess.

Om vi inte hörs mer får ni ha en skön vecka i värmen!

Puss från Klara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0