söndag

Hallå alla glada!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen i helgen men jag har varit och är fortfarande i Skåne hos Niklas vilket har gjort att jag inte suttit så mycket vid datorn. Det är i alla fall hur bra som helst här nere och solen skiner så man blir helt galen(!), men det är skönt så jag ska inte klaga :) Igår var vi i Helsingborg med Niklas kompis Danne och strosade runt lite och sen på kvällen fixade han fribiljetter åt oss till Sveriges U21-landslagsmatch mot Frankrike. Himla trevligt var det!
Idag har vi sprungit sprint-DM men jag som inte riktigt (ännu? ;)) tillhör Skåneland helt och hållet fick springa en öppen bana. Öppen 7, 2230m svår fick det bli. Gick ganska bra förutom två dåliga vägval och en lite seg Klara men konkurrensen var inte den hårdaste så jag vann över de övriga 22 i klassen. En av få segrar i min karriär. ;) woho!

Nu är vi i Niklas lägenhet i Olofström och kollar på fotboll på tv. Sen ska vi gå på picknick och mysa i solen. :) Hoppas ni alla haft en skön helg hittills!

puss från en lycklig Klara i Skåneland.

Kommentarer
Postat av: sofie

om du är i olofström är du inte kvar i Skåneland ;)



ja, det var det! och härligt att du vann öppen 7, grymt gjort! :D

2008-06-01 @ 20:13:08
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: sofie hansen

om du är i Olofström är du ju dock inte kvar i Skåneland ;)



ja, :) härligt att du vann öppen sju ju, alltid något :D

2008-06-01 @ 20:14:33
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: fett hemlig beundrare

saknar dig

2008-06-01 @ 21:02:27
Postat av: Klara

haha, nejfan det är ju sant. Jag är inte helt orienterad på gränser och sånt shit än ;) :P

2008-06-02 @ 18:25:34
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Klara

du fett hemliga beundrare, du heter inte Ellen Jansson? Det var bara en tanke som slog mig. I så fall saknar jag dig med :)

2008-06-02 @ 18:26:11
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0