tjolahopp!

FÖRLÅT. jag vet att jag är usel denna veckan men mitt trådlösa funkar knappt alls och jag blir bara arg. Men jag jobbar på och pengarna rullar in, nästan i alla fall. Och imorrn drar jag till Sthlm över helgen, & Niklas kommer & det blir tripp till landet med släkten över midsommarafton, sen hem, sen 2-årsdag med kalas och picknick (kan alla be om fint väder, tack?) & allmänt mysigt och härligt. Ska bli skönt att komma bort från hyggena för ett tag för idag var jag riktigt less. Det var pissigt, regnigt, dåliga hyggen, brant & myggigt! Ajabaja tyckte jag men jag lever. Snart är det sverigematch, det blir lite kul. Oavgjort räcker ju för kvartsfinal så vi får hoppas de fixar det mot Ryssland men det borde inte vara några större problem,(säger jag och tror att jag har bra koll på fotboll...men vad gör man inte för att imponera på pojkvännen & pappa? ;))


Nej, nu ska jag måla mina tånaglar så man inte ser smutsen av all sand som fastar på dem...Ha det finemang allesammans!

By the way så har Johanna lovat mig att hänka på till Grönan i sommar, för Niklas den fegisen vågar inte. Det kan nog bli kul! :) 

puss, speciellt till Ellen. Jag tänker på dig <3

Kommentarer
Postat av: LN

Tack klara, fan va gullig du är. en av dem som verkligen bryr sig :)

2008-06-19 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0