baby, you make me smile, please stay for a while.

Nu är jag hemma från skolan, måste ta tag i det ena och det andra. Kemin står högst upp på "viktiga-saker-att-göra-listan" i alla fall. Hörförståelsen på spanskan var rätt svår tyckte jag men tack vare att skivan hackade så mycket så läste vår lärare en del uppgifter vilket var rätt skönt. :) Vi fick ju tillbaks matten också som sagt, fick 22p & 1 sol. 23 krävdes för VG varav 7 vg-poäng. Jag hade 8 så vi får väl hoppas att han är sjyssht & ger mig vg i betyg :)

Idag ska jag springa intervaller också, ska börja ta tag i den biten också...

"Viktiga-saker-att-göra-listan" :

*Plugga Kemi
*Fylla i träningsdagboken för senaste veckan
*Löpträna!
*Ringa mor och be henne sätta in mer matpengar
*Dammsuga mitt rum, behövs verkligen
*Ringa farmor som har namnsdag + höra av mig till kusin och Linnea som också har det

Vi får väl se om jag fixar allt detta innan jag somnar ikväll. Wish me luck. ;)

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 14:27:49
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0