back on track

skrev detta igårkväll men då gick det inte att publicera.


Hallå snyggingar.


Ledsen att jag varit så off men när jag kom hem igårkväll sepade hela bloggen då jag bytt till en ny plattform typ och idag har jag haft fullt upp. Jag har gått i skolan, tränat medeldistans, ätit god mat, pratat med Niklas, pluggat fysik(!) och kollat på fotboll. Snart tänkte jag sova. Vill ni höra dagens oväntade? Jag fick VG på kursprovet i Kemi!! :D Halleluja! Så förhoppningsvis blir det så i slutbetyget också, asskönt verkligen! :)


I helgen var jag som sagt med 4/5 av min familj i Östergötland och cyklade längs Göta Kanal. Det var faktiskt riktigt mysigt! Solen sken hur mycket som helst hela helgen vilket resulterat i en färgad, både brun och röd, Klara med ytterligare några fräknar till den fina samlingen ;) Vi bodde väldigt avlägset i en jättegullig liten stuga precis bredvid Brådtom sluss nära Söderköping. P.g.a detta blev det Eurovision via radio på kvällen.. Dock somnade jag i sängen när det var 17 länder kvar att rösta men fattade det inte förrens jag vaknade igen och programledarna tackade för ikväll. Värt.

Imorrn är det friluftsdag och kartpromenad i skolan till kl 11, sen ska jag nog plugga lite och sen blir det Marieberg köpcentrum med Lilian och Malin. Himla trevligt! och sen blir det träning när vi kommer hem som lite grädde på moset liksom.


Jag tänkte langa in lite snyggbilder från vår lilla semester men det laggar nu så ni får de lite senare. Hoppas ni alla haft en fin helg och en bra måndag.

På fredag drar jag till Skåne. Kalasbra!


puss / Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0