fredag som sagt

Hej på er!

Nu sitter jag hemma i kära Stockholm igen. Känns skönt att vara hemma och träffa familjen lite faktiskt! :) Idag har varit en ganska bra men lång dag känns det som. Skolan var väl som vanligt ungefär, tågresan hem spenderade jag med att kolla på O.C boxen som jag fick av Niklas i födelsedagspresent och nu ikväll har jag ätit mat och umgåtts med mamma, pappa och syster. Jag är rätt trött faktiskt, fast klockan bara är 22.20.

Pappa försökte få mig att kolla på Indiana Jones som går på TV nu men eftersom jag redan sett den så bangade jag på det förslaget. Dock har jag inte så mycket vettigt för mig så det kanske hade varit nåt ändå..

Det som gjort mig glad idag var i alla fall när jag kom hem och upptäckte att jag fått en 50kr bonus från H&M. Himla bra med tanke på att jag vill köpa ett par tygskor därifrån imorrn som kostar 98kr. Då blir dom ju nästan gratis! :) hoho

Imorrn ska jag löpträna med min far och sen hoppas jag få sällskap av någon trevlig människa in till stan ett tag, om jag pallar. Hoppas ni haft en fin fredag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0