katjing!

Det hade varit så fint med någon liten bild från ikväll eller igårkväll eller när som helst, precis här. Men jag har banne mig ingen digitalkamera eller mobil med sladd till datorn! Det är nog något jag ska satsa på att investera när jag har jobbat klart i sommar. Hur som helst så var min dag rätt kul idag. Skolan var i och försig precis som vanligt, det hade inte mycket roligt förutom att jag fick klart för mig att om jag skriver VG på kursprovet i Fysik nästa torsdag så får jag det i betyg. Tjoho tjoho! Jag trodde aldrig jag skulle kunna få mer än G! Så nu blir det plugg, plugg & ännu mer plugg.

Efter skolan tränade vi en konstig men rätt rolig träning. Man var indelad två & två och sen var själva grejen att var och en satte fast kartan på ryggen (med säkerhetsnålar så den inte lossnade) och sen skulle man springa bakom personen, som alltså inte såg kartan själv, och berätta för den hur den skulle springa, bara med hjälp av att titta på personens rygg! Fattar ni? Banan var indelad i två slingor så man sprang den ena och "skuggade" den andra. Jag sprang med Rune (Johan Runesson) och det var ett äventyr i sig bara det. Det var jag som var leader det första varvet och då var vi lite överallt på vissa sträckor, men vi kom fram tillslut iaf. :) Dock gick det bättre när Johan var bakom och sa vart jag skulle springa, han hade liksom lite mer koll än jag kändes det som...

Till middag blev det pasta med currybacon som Albin lagade till mig och Malin och det var himla gott ska ni veta!
Nu ska jag nog slå en pling till pojkvännen min. Det rimmade nästan ;)

puss och tja! // Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0