måndag

Hallå igen!

Jag är tillbaks i Hallsberg efter en toppen helg. Orienteringen sög ordentligt då jag inte alls orkar springa och bommar när jag blir trött, men allt annat var finemang! Strålande sol och galet varmt hela helgen, en söt Niklas som höll mig sällskap på vandrarhemmet och lite annat roligt folk gjorde helgen jättebra.

Idag är det dags för ännu ett prov, denna gången blir det nationella i spanska, läsförståelse och uppsats. På två timmar, oj oj oj. Håll tummarna för mig igen tack :)
Det ska inte bli lika varmt idag som det varit i helgen men nu när jag tittar ut ser det ändå soligt och skönt ut. Men jag drog på mig svarta jeans, så vi får hoppas att jag inte smälter bort när jag kommer ut.

Ikväll är det dags för möte, träning och grillning i HOK-stugan. Det blir nog kul. Jag är taggad på allt förutom träningen, kurvbilsorientering. Jag behöver träna löpning istället men Angelica och Sanna har lovat mig att göra mig lite sällskap på några långpass så det ska nog lösa sig hoppas jag. Någon gång kanske jag blir snabb ;)

nu ska jag kila. ha en skön dag så hörs vi senare. :) PUSS


Kommentarer
Postat av: sofie hansen

du är ju snabb!!

jag är tvärtom, jag behöver orienteringsträning och inte lika mycket löpning längre. har blivit för snabb för att min hjärna ska hänga med :O hhaha.

hur gick det igår btw?

2008-05-12 @ 17:54:07
URL: http://sofiehansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0