saturday night fever

Hej coolingar! :)

Det är lördag idag, tjoho! Jag har faktiskt hunnit med en hel del redan. Imorse var det som vanligt Melodikrysset som gällde vid frukosten. Sen åkte jag och Nora med mamma och pappa in till stan där de lämnade av oss på Söder. Jag kollade min piercing i örat som jag skulle gjort för tre veckor sen men va 17, bättre sent än aldrig. Det läker fint och om tre veckor får jag byta örhänge om jag vill :) Sen gick jag och Nora till ringen och shoppade lite. Fast shoppade var väl att ta i, jag köpte ett par solglasögon från Indiska och Nora köpte lördagsgodis...Hittade inte mina tygskor som jag ville ha så vi får leta i Farsta dit vi ska imorrn istället. Efter minishoppingen gick vi till Muffinsfabriken och fikade. Sjukt härliga muffins har de där! 250 gr väger dom och är hur stora som helst! Det var knappt att jag fick i mig min. Nu är vi hemma igen och om en liten stund ska jag och pappa iväg och löpträna runt Flaten. Det ska nog bli fint, lite trist att det är så tråkigt väder bara. Hörde att det tydligen var fint och soligt i Skåne, det kanske är där man ska hänga istället? ;)

Ha en grym lördag! vi hörs senare, puss hej

Kommentarer
Postat av: therese :)

¨haha, jepp, det är i skåne man ska hänga vettu ;)

2008-05-18 @ 12:40:34
URL: http://ttheresehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0