torsdag

Hej allesammans! Hoppas ni haft en fin dag :)

Jag har haft det fint, ett praktiskt prov i datakunskap är över och det gick ganska bra så det var skönt. I skolan idag hade vi hål mellan 9 och 13 så jag, Malin, Carin, Elina, Hanna och Karin tog med oss svenskaplugget till provet imorrn och gick till cafeét och satte oss. Med en latte i handen löser sig allt vetni ;) Vi fick faktiskt en hel del gjort under de tre timmarna vi satt där så jag hoppas vi överlever provet imorrnbitti.

Nyss kom jag och Malin på att spanska är rätt kul. Vi har muntliga nationella tillsammans på tisdag och har bestämt oss för att tagga till rejält så vi kan dra in ett MVG om vi är duktiga :) Vi har därför suttit på youtube och letssingit och sjungit med i de spanska låtarna. Ganska skoj ska ni veta!



Denna är vår solklara favorit. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0