Jag & Beckham, vi är såå hääär tighta




Min sjyshta sjukgymnast var uppe på OLGY i eftermiddags och snäll som hon är hade hon med sig likadan tejp som på bilden (tyvärr inte någon av de färgglada) som hon gav mig. Det ska tydligen vara bra för skadeproblem, i mitt fall benhinnorna. Det fungerar på så vis att man sätter en tejpbit över området som är inflammerat och sen på något sätt så ska man bli frisk snabbare. Låter lite flummigt för det är en helt vanlig tygbit men jag är öppen för allt...
Som grädde på moset berättade hon att Beckham alltid använde sån här tejp han också (fast grön). Så vi är typ sååå hääär tighta nu. Jag och Mr Beckham. Det ni.


Kommentarer
Postat av: Sofie

heter de typ kinesiolgytejp eller något sådant?

isf fick jag likadan idag. i rosa ;) haha

ses vi på lördag?! puss

2008-12-09 @ 22:05:19
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0