miercoles

Godmorgon gott folk!
5:e november idag. Det känns ju inte som den roligaste dagen i den roligast årstiden direkt men vad gör man inte när man ska gå till skolan? Det är bara att pallra sig upp helt enkelt. Igår gjorde jag och Malin lite mysigt i våra rum. Min blåa ljusslinga kom upp på väggen & det blev genast mycket mer cozy in here. :)

Och Obama vann ju valet också. Det var nog bra tror jag för det verkar som om det för en gångs skull kan bli lite skön förändring i det där landet, men man vet ju aldrig hur bra sånt där håller. Mycket snack och lite verkstad liksom..

Förresten så skrev jag ju för någon vecka sedan att jag hade sämre tid på Skåle än för ett år sedan, men igår upptäckte jag att det inte var sant. I själva verket var jag nästan halvminuten snabbare vilket var mycket roligare att veta :)

Nu ska jag snart kila till min svenskalektion och i eftermiddag blir det långdistansträning i Västra Å. Kanonkul.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0