tidsfördriv

Regler: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Jag blev utmanad av Annika

1. Jag får alltid för mig att jag är grym på att sjunga när jag sitter ensam i en busskur vilket varje gång resulterar i att jag sitter och sjunger högt för mig själv.
2. Jag biter sönder mina naglar när jag blir nervös.
3. Jag älskar fiskbullar
4. Jag är jävligt envis & blir sur när jag inser att jag har fel
5. Jag är verkligen jätteodiskret när jag ska titta på / säga något om en annan person. Det går inte att bota.
6. Jag har aldrig haft något husdjur
7. Jag längtar tills den dagen jag får en söt liten bebis (Ni kan vara lugna, jag har inte planerat att det ska hända inom 10 år typ)

Nu skulle man utmana några nya så jag utmanar: Sofie Hansen, Elin & Carin, Sara Profors, & fröken Bejbom. ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0