Friday night

Tjenixen!

Ikväll har jag pratat med min syster en hel timme, trots att hon befinner sig i Peru, sjukt lång härifrån. Heja Skype! :) Sen har jag pratat med Niklas & även mina föräldrar som är i Köpenhamn över helgen. Det är bra när man kan kontakta folk som är långt borta tycker jag :)

Imorrn blir det Sunemusikal för mig och lillasyster så nu ska vi snart gå & sova. Jag har fått höstlov idag också vilket är ett stort plus och både biologin och engelskan gick rätt bra så på den punkten är det också nice.

Jag hoppas ni också är glada och nöjda med livet för tillfället, för det är jag!

Förresten, är det någon av er som har tips på någon bra, typ lite djupare film, som man kan se på höstlovet? Jag är himla sugen på att se på någon fin film!

Ha det kalas så länge. Puss från Klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0