Good news for people who love bad news.

Goodmorning!

Idag har jag matteC-prov. Och hur känns detta då, kanske ni undrar. Inte alltför bra faktiskt om jag ska vara ärlig. Rätt jobbigt och svårt skulle jag nog säga. Jag hoppas ändå att jag ska göra hyfsat ifrån mig så kanske det inte går helt åt skogen. Den som lever får se :)
 
Men vet ni en annan, roligasre sak? Imorrn är det SM-FEST!!

Så idag ska jag och Malin nog dra in till Örebro en sväng och fixa de sista grejerna, jag behöver fjädrar! Annars är min outfit ganska bra hittills så det blir nog coolt imorrn när allting är klappat och klart.

Nu ska jag gå till skolan och ha svenska och biologi. Ha en fin tisdag allesammans!

 PUSS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0