noticing you, noticing me.

Hallå!

Jag kom just på att jag glömde säga att jag skulle till Sundsvall och Skol-SM i helgen så det är därför jag varit lite off. Vi kom i alla fall tillslut hem ikväll efter många timmars bussresande och ett sjuhelvetes kallt och regnigt väder. Så på så vis har väl inte helgen varit kanon då även orienteringen gick kasst men allt runt omkring var kalas så jag är inte bitter.

Imorrn har jag sovmorgon så jag tänkte gå & lägga mig strax så jag hinner sova en del innan jag ska upp igen. Jag ho ppas ni haft en kanonbra helg i alla fall! Jag har en del smaskiga bilder som ni ska få sen också när Malin lagt in dem på datorn. Tills dess får ni ha det så fint.




Puss / Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0