Den 25:e smäller det

Godmorgon!

Jag är fortafarande kvar i Hallsberg trots att vi inte går i skolan. De flesta andra åkte hem igårkväll men istället drog Malin, jag & Agnes hem till Lilian och mös. Precis lika kanonmysigt som förra gången :) Men snart, 14:18, går i alla fall tåget hem till Stockholm så snart är det nog dags att börja packa och fixa, sitter och äter frukost nu...

Imorrn får jag träffa Niklas igen. :) Jag som är van att inte träffas på 2-3 veckor blir helt förvånad när jag får träffa honom med knappt en veckas mellanrum. Hur bra som helst!

Förövrigt så startar jag 10.07 imorrn & jag hoppas det går finemang så jag går vidare till final. Vi får se, vi får se.

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0