Guten tag

Halloj!

Idag är en skön dag för idag tränar jag inte. Det är faktiskt himla skönt ibland måste jag säga. I vanliga fall brukar det vara så att när man varit sjuk/skadad ett tag och inte får träna vill man inte annat än just träna. Men när man är frisk och har tränat på bra ett tag så är det jätteskönt med en ledig dag utan träning. Så min sån dag är idag :)

Jag sa ju att jag skulle berätta om helgen så jag får väl dra en snabbis:

I fredags var det MedelSM-kval & vet ni? JAG GICK VIDARE! Det var det roligaste på länge! :) Men sen i lördags på finalen orkade inte riktigt min hjärna med så jag bommade en hel del och var jättetrött. Men jag kom inte helt sist och kan titulera mig 31a bäst i Sverige på medeldistans. Det ni ;)

Ikväll har jag kollat på idol och druckit te med Malin och Lilian & nyss pratade jag med Niklas i telefonen. Det är sånt som gör mig glad. Nu ska jag badda mina benhinnor med is och en varm hårfön så att de ska bli helt friska, för det sa en massör till mig i lördags att jag skulle göra:



SnyggKlara har just gått i mål på kvalet. Host.


Ha det fint. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0