sunday

Hej snyggingar.

Jag vet att det har gått en hel helg sen jag skrev sist men så kan det gå ibland. Jag åkte som vanligt hem från Hallsberg i fredags & igår, lördag, tog jag mitt pick & pack och åkte till Nykvarn och sprang lång-SM kval. Det gick ganska bra förutom lite småmissar & jag kom på en 13de plats av 29 st i mitt heat. Tyvärr var det bara 8 st som gick vidare, så hade jag varit drygt två minuter snabbare hade jag gått till final. men så kan man inte tänka. Jag är ändå hyfsat nöjd med tävlingen. Tyvärr gick Niklas riktigt dåligt också så han fick inte heller springa final men det innebar istället att vi inte behövde vara nervösa och tokiga inför idag. & det gjorde ju inte alltför mycket. :)

Idag var vi ändå tvugna att åka ut till tävlingen för Niklas skjuts fanns där ute, så det vara bara att sätta klockan och gå upp när den ringde. Så nu är jag rätt slut efter två dagar på ett orienteringsgärde. Men det är sånt jag brukar hålla på med så jag ska inte klaga. :)

Förresten träffade jag & Niklas Emmy på bussen imorse vilket gjorde resan till Henriksdal himla trevlig! :)

Nej, nu måste jag packa och fixa lite. Ska gå till bussen om en kvart för att kunna ta mig till Hallsberg igen. Hoppas ni haft en bra helg! Jag kanske uppdaterar senare ikväll om jag orkar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0