världen är liten!

Hallå snyggingar.

Dålig uppdatering i helgen, jag vet, men det blir lätt så när man för en gångs skull är hemma och har tid med sin familj. Jag har i alla fall haft en jättebra helg, har sprungit två tävlingar, övningskört(!), suttit barnvakt och haft det skönt. Nu har jag nyss kommit tillbaks till Hallsberg igen. Jag tog det sena tåget idag vilket innebar att jag åkte 20.07 från Centralen och kom hit 22.30. Det tar alltså 2:23h istället för 1:15h som det tar med X2000. Men va sjutton, jag åkte hellre nu ikväll än imorrn bitti kvart över 7.

Vet ni en rolig grej?


När jag hade satt mig på ett ledigt säte idag på tåget så kom det på en tjej och satte sig bredvid mig. Jag kände direkt igen henne men inte tillräckligt väl för att våga säga någonting. Hon var i alla fall väldigt trevlig och pratade på en del. Grejen var att hon var sjukt lik en tjej i min storasysters gamla klass som jag bara träffat en enda gång. När jag satt där och funderade om jag skulle våga fråga om det faktiskt var hon så fick jag en världens hjälp på traven! Konduktören kom precis förbi och ville ha biljetterna och tjejen bredvid mig hade bokat biljettlöst med ID så hon var ju tvungen att tala om sitt namn, och mycket riktigt, det var hon! Jag kunde inte hålla mig så jag berättade vem jag var och hon blev helt chockad. Men sen hade vi i alla fall himla trevligt resten av resan så det var det värt :)
Men tänk vad världen är liten ibland!


nu ska jag sova, vi hörs mer imorrn. Puss

 p.s Mitt hår på den där bilden saknar jag. Jag jobbar på att få det så igen...d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0