10-mila 2009

"Väldigt blandat, allt från rena drömterrängen till skitområden. Farten blir dock hög, mycket tack vare det torra vädret. Det finns en del blötområden men de är i nuläget helt okej. Har en känsla av att det kommer att gå fort, det blir dock lite lurigt på natten, precis som det ska vara. Annars tycker jag att kuperingen också känns efter ett tag i skogen. Ser inte ut att vara så jobbigt men terrängen suger."

Det är ju som sagt bara 9,5 km...Wish me luck & hoppas att knät som jag slog i igår mår bra!

Nu ska jag sova & glömma den här dagen som mest bestått av irritation och ledsamhet. Puss mina vänner. ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Lyyyyycka till! :D:D:D Ha skitkul!

2009-04-17 @ 00:36:52
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0