nothing's gonna stop us now

Idag kan ingenting stoppa mig, absolut ingenting. Jag är på jättebra humör & har varit hela dagen. Underbart!

Dagen började med körlektion som gick fint & efter den bokade vi allt förutom själva uppkörningen, stadskörning, halka, riskutbildning & de sista körlektionerna. Om allt går vägen kanske jag får köra upp i slutet av maj! Det känns fint! Efter körlektionen hade vi dans på idrotten och sen tränade jag för första gången på en vecka idag. Jag kunde inte låta bli trots att jag är förkyld, vädret var ju hur fint som helst!

Nu kommer snart Lilian & hennes inneboende schweizare hit för att spela spel.

P.S Jag åt en av GB's nya magnusglassar idag.
temptation chocolate, sjuuukt god. testa testa! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0