sommartider hej hej sommartider

Solen skiner, det är jättevarmt ute och som grädde på moset är det fredag idag! Jag har legat ute med mina fina vänner och ätit mjukglass i solen så fräknarna är på sin plats igen. Om någon timme ska Mallan och jag styra våra cyklar hem mot Lilian och grilla ikväll, sånt tycker jag om.

Imorrn bär det tidigt av mot Finspång och tävlingar lördag-söndag. Jag hoppas knät mår bra så jag kan springa på för fullt och förhoppningsvis sno en plats i elit på söndag! 

Take care mina fina & njut av solen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

du var riktigt jäkla grym i helgen Klara! Jag lyckades själv med det mesta ;)

2009-04-26 @ 19:59:30
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0