lördag

Gomorron mina vänner. Är ni pigga så här på lördagsförmiddan? Jag är hemma i Stockholm i helgen och igårkväll var det inflyttningsfest hos Petter & Jossan i Aspudden som gällde. Det var roligt men jag och Linnea diskuterade fenomenet att är man över 25 så dansar man inte på fest- man konverserar bara. Är det alltid så? Kommer jag också falla i den fällan? Det verkar inte lika kul på något vis.
Hur som helst, idag är jag bara hemma. Familjen är på Muskö och jag skulle träffat John men tyvärr blev planerna ändrade. Jag funderar på vad för kul som kan hända under dagen istället. Jag är sugen på en mysig fika i gamla stan i riktig höstanda. Det är dystert men det känns/ser verkligen ut som höst här idag.  Blött och grått.
Just idag önskar jag att jag hade en lägenhet i någon stad. Ni vet sådär centralt så man bara kan gå ut genom porten och sen har man allt mysigt inom räckhåll? När jag ska plugga vidare så vill jag bo så. Mysigt och centralt. 

Nu ska jag nog börja dagen med att ta hand om mitt hem & sen kanske lira lite guitar hero. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Va fasen, missa ni dansen!?! Jag tror det var lite för mycket folk för att dansa när ni var kvar, men sen var det fullt drag till kl3:)! Stackars grannarna, vi måste ha hållit dem uppe tills klockan 3, och sen började petter dammsuga klockan halv 10 på morgon med en dammsugare som låter högre än en traktor. då tyckte jag fan det fick va nog:)!

2009-08-24 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0