the end of an era

Imorrn åker jag tillbaks till Hallsberg igen. Sommarlovet är slut och skolan börjar på tisdag. NV3A, sista året. Störst på skolan. Vi? Konstigt. Förhoppningsvis blir det ett kanon år med massor av roligheter och framförallt - nedräkning till studenten(!). Jag är pepp på att göra saker, pepp på att träffa nya människor och pepp på att ha roligt.

Pepp på att må bra
helt enkelt.
Jag ska verkligen, verkligen kämpa för att göra den här hösten/vintern allt annat än dyster och deppig. Jag orkar inte gå ner mig ytterligare än gång det här året! Det har jag inte gjort mig förtjänt av.

Så alla ni som läser, jag vet att många av er känner mig alltför väl (ibland vågar jag knappt skriva vissa saker här för jag vet att även några av dom som får det att göra allra allra ondast i hjärtat också läser, och då känner jag mig så jävla sårbar) Kan inte ni, tillsammans med mig, försöka göra slutet av 2009 till något grymt?

Året började längst ner i skiten men jag tänker inte låta det sluta på samma sätt! Då räknar jag med er, right?

Nu måste jag sova, barnpassningen på vår tävling kallar om några timmar. Dröm sött-vakna blött. ♥

Kommentarer
Postat av: malin andersson

Trean kan inte bli annat än bra! Vi i Övik peppar också. Hihi.

2009-08-16 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0