stresstress

Jag är mitt uppe i stressen. Om två dagar sitter vi på ett plan på väg till Kreta. Jag har skrivit x-antal lappar och i princip kollat upp allt som jag borde kolla upp men ändå finns den där. Stressen. Just exakt precis nu är jag stressad för att jag inte hittar min iPodladdare (är rädd att den ligger i Hallsberg) & för att jag kanske borde byta hatten jag köpte idag (ja, jag köpte en hatt. Äntligen!!) till en storlek mindre. Men egentligen är det bara sånna där skitgrejer som verkligen kommer lösa sig på något sätt men jag antar att det hör till att bli lite crazy innan man drar. Resfeber har man ju hört talas om.

...Upptäckte just att min nya svarta klänning som jag visade er innan O-ringen, har spruckit i sömmen i tvätten. KUL! Nu blir det att åka och försöka byta den imorrn också. Precis vad jag var sugen på.

Äsch, nu ska jag sluta klaga. Jag drar ju förtusan till Grekland om två dagar. 2 dagar! Förresten så är det sjukt varmt där nu, typ 38 grader, herrejöstanes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0