münchen hoben 2009

Jag har kommit på att livet är en ganska fin uppfinning. Jag menar, man kan aldrig förutsäga vad som ska hända men ändå så händer det en massa saker som gör en glad i hjärtat titt som tätt. Ena dagen kanske man sitter hemma med familjen i Stockholm, andra dagen i motorbåten i skärgården och tredje dagen omringad av fina vänner i sitt mysiga rum i Hallsberg.

Eller så kan man typ dra en liten sväng till Linköping för att se på Maskinen och SMK och bara njuta.
Det gjorde jag och Malin igår. Och vilken kväll det blev sen! Jag ligger x-antal timmars sömn back och har nog aldrig haft en fysiskt tuffare dag än vad jag haft idag (3h sömn, inteheltpiggsengårkvällen, träningsvärk i precis varenda muskel i hela kroppen OCH träningsdag med OLGY hela dagen = 2 träningar) Men det var det vekligen värt! Det var längesen jag var så glad som jag var igår kväll, och det var längesen jag fick träffa en pojke med ett par så fina ögon som jag gjorde igår kväll. Sånt är underbart.



Pissepaus är obligatoriskt när det är dags för kalas!




ALLA SOM INTE DANSAR!!





Nu ska jag sova och vara fett nöjd med livet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du gått och blivit blondin Klara!?

2009-08-27 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0