promise asså

Nej. Jag ljög inte. Bilderna kommer snart, jag lovar. Grejen är bara den att mitt & Johannas msndejtande inte riktigt vill sig och bilderna tar en löjlig tid. Men de är på väg & ni kommer att få se dom. Dock ska jag och lillasyster på bio ikväll - Sommar med Göran - så ni får nog hålla er tills efter dess. Min svininfluensa mår lite bättre idag och jag har inte ont i halsen längre. Skämtosido(?), min förkylning är bättre. Woho.

Förresten så hade jag namnsdag igår & mina kära vän Ellen fyllde hela 19 år. Stort grattis till henne så här en dag i efterskott! (nej, ni behöver inte vara oroliga för att jag glömde henner igår, för det gjorde jag inte)


För att stilla ert habegär lite ger jag er en liten sneakpeak från albumet som är på väg. Enjoy:


Togaafton. Taggad till tusen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0