11-13 december 2009

I fredags var det dags för utgång på Frimis i Örebro med några av mina finaste flickor. Malin, Lilian och Jossan. Vi var taggade och vi var glada. Det såg ut lite så här.


Malin hade hjälpt mig att göra värsta grejen med håret. Ni kanske såg när Shakira var hos Skavlan för typ två veckor sen? Så såg det ut! Typ i alla fall.








Efter fredagkvällens bravader började vi lördagen lugnt med lite skidor på tv och sen julshopping i Örebro. En fika med Martin hanns också med och när vi kom hem igen var vi mer än redo för julklappssnurr hemma hos Lilian! Kvällen bjöd på SJUKT GOD saffranschokladkaka, alltså verkligen himmelsk god, julklappsbyte och singstar. Själv fick jag mitt eget paket men eftersom jag var helt nöjd efter köpet så blev jag inte bitter inte. Tvärtom. Jag hade nämligen köpt ett par riktigt snygga örhängen och ett armband. I will show you someday!

Idag då. Ja, det blev ett sjuhelsikes långpass med Mallan. Vi bestämde oss för att springa och ta en titt på Kumlaanstalten och hälsa på de hårda grabbarna. Sagt och gjort. Vi sprang dit OCH hem och det tog betydligt längre tid än vi räknat med. Själva fängelset var väl inte så mycket att titta på direkt, bara massa taggtråd och höga murar typ. Vi sprang i alla fall 15 km och var sådär lagom möra när vi kom hem. Heja heja. Sen drog vi till stan, ja igen, och kollade på New Moon med Michaela. Och jag vet inte vad jag sa säga. Vilken underbar film! Jag ville verkligen inte att den skulle ta slut och jag fick värsta glada känslan i magen. Nu kan jag knappt vänta till den 30 juni i sommar då nästa kommer. Sedensedenseden!

Tack för en av de finaste helgerna på länge. Nu väntar avslappningsband och sen sömn. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0