22

Jag vet inte vad det är med julen men på något sätt så får man helt plötsligt tusen saker att göra. På en gång. Idag har jag bakat knäck, varit och handlat all julmat + de sista julklapparna med mamma, sprungit intervaller med Emelie och bastat med Ellen och Linnea, kommit hem och slutligen tagit emot morfar som ska bo här i en vecka. Och imorrn, då ska jag och mamma sätta klockan för att hinna ut och åka skidor innan vi måste hem och rulla köttbullar, slå in paket osv osv. Sen tänker jag inte missa Bingolottos uppesittarkväll imorrn heller. Morfar bjuder på en lott så då är det klart man måste spela!

Igår sålde jag och Malin julgranar vid Nacka Forum hela dagen. Det blåste och var många minus. Kallt men rätt mysigt.

 

Nu ska här snart sovas. Take care my friends. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0