'cause once you know what love is, you'll never let it end

Jag önskar jag hade något kul att berätta. Kanske om någon fin film jag sett eller någon bra låt jag hört. Tyvärr så är inte fallet så ikväll. Jag har suttit och kollat på Underbar och älskad av alla och skämts så jag hållit på att dö i soffan. Det var en sån där film där allt bara gick fel och blev så fruktansvärt pinsamt, utan att jag kunde göra någonting åt det. Det vara bara att sitta där i soffan och se glad ut medan obekvämheten spred sig genom kroppen. Jobbig film faktiskt. Annars har dagen sett ut som de senaste. Jag sover på tok för länge, till typ elva, äter frukost, tränar mellan 13-14 cirka, görnågotsåeftermiddagstimmarnagår, äter middag, tittar på tv, hänger här, sover. Det lät väldigt tråkigt men så illa är det faktiskt inte. Idag var vi till exempel på traditionsenligt fika hos farmor. Det var mysigt!

Annars är jag nästan lite upprymd över att det här året är slut om fyra dagar. Äntligen! Det känns lite som att jag har bestämt att 2010 ska bli världens bästa år, vilket jag såklart inte kan räkna kallt med. Men allt kommer bli bättre än det som varit. Det lovar jag mig själv. Och det är ju en bra början, eller hur?

Sen skulle det ju inte skada om man träffade någon med fina ögon OCH ett fint hjärta. Jag menar, någonstans måste det väl finnas sånna?! Om någon av er hittar honom där ute nånstans så kan ni väl be honom höra av sig till mig? Är det en deal?

Sjyssht.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag satt också och førsøkte kolla på den filmen. Kom fram till førsta pausen och sedan bytte jag kanal. Den var ju enbart jobbig.

Nu ska jag och Marit in till byn och sola och shoppa lite, ikvæll blir det "Nyttårs-vors"! (nyårs-førfest. Tycker att det verkar sådær att vakna med huvudværk på nyårsafton, men det ær tydligen så det går till hær..)

Det blir kul!

Marit hælsar sækert! ;)

Kram

2009-12-30 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0