vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Hello mates!

Jag har varit lite busy sen vi hördes sist. Det har varit klassfest, skolavslutning, packning, olgy-avslutning och slutligen hemfärd med mamma och lillasyster. Men nu är jag tillbaks! Jag hoppas kunna ge er bilder på hela kalaset så snart jag får tag på några! Nu sitter jag hemma i soffan i det gamla välkända vardagsrummet och har jullov. Mitt sista riktiga jullov, eller kallas det fortfarande så efter gymnasiet? Det känns lite tomt liksom. Eller det är klart det är himla skönt men jag blir så rastlös. Förhoppningsvis ska jag nog kunna underhålla mig tills skolan börjar igen.

Ute ligger snön djup och det är svinkallt, bokstavligt talat. Det ser ut som om det kan bli en riktig vit jul för en gångs skull! Om det fortsätter så här ska jag minsann inviga längdskidorna så snart det bara går. På måndag ska jag och Malin sälja julgranar och snart, verkligen snart, måste jag fixa de sista julklapparna. Så Morfar, vad önskar du dig??

Imorrn ska jag och Anna gå på bio och se Luftslottet som sprängdes. Mysigt. Jag hoppas den är så bra som alla säger! Jag läste förresten en lång intervju med Håkan i Aftonbladet precis. Han är så fin, så fin. Tyvärr kunde man inte läsa intervjun på nätet men ni som har tidningen; läs den! Håkan är en mycket klok man och jag kom just på att man kanske skulle ha önskat sig dvd:n från peace&love i julklapp.

Hoppas ni har en fin lördagskväll. Snart kommer tomten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0