vill man vara fin får man lida pin

Jag har just noppat mina ögonbryn. Tänkte att det var läge om jag vill vara lite snygg imorrn kväll, och det vill jag ju. Grejen är bara den att den finns ingenting som jag tycker så illa om som att noppa ögonbryn. Det gör så f r u k t a n s v ä r t ont! Är det bara jag som lider av denna smärta? Varje litet ryck med pincetten är som att trampa på ett häftstift, och det mina vänner är inte skönt. Tro mig, jag vet. Men nu är det äntligen gjort så nu kan jag andas ut ett tag innan det är dags att återvända till helvetet igen.

Hur som helst, imorrn väntar nyårssupé i Örebro med lite roligt folk. Hör ni hur fint det låter? Supé. Det är 4 olika rätter och tjofaderittan. Finklädd ska man vara också. Jag kör på ett säkert kort och sätter på mig samma blåsa som förra året (det är inte med samma folk, okejdå Malin och Fredde men inte resten, så ni kan vara lugna), den blåa fina med rosetten på. Till det kör jag nyklippt, nyslingat hår i utsläppt form (platt eller lockigt?), ett par svarta strumpbyxor (med eller utan blommönster?) och mina svarta pumps från esprit. Kan nog bli en fin kväll!

Om vi inte hörs innan så hoppas jag ni får en hejdundrande nyårsafton och glädjs åt det nya året. Det tänker jag göra! Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0