just idag är jag stark.

Skidorna var väl inte direkt jättekul. Ovärt att det ska avgöras huruvida man åker med ruggade skidor eller valla på ett VM, där det borde vara den starkaste som ska vinna. Så kan det gå ibland. Nu har jag nyss duschat, mamma drog nämligen med mig på ett spinningpass på Friskis. Svettigt och jobbigt men man känner sig sjukt grym när man tränat hårt en fredagkväll kan jag lova. Big plus! Och vet ni vad som sen var fint? Jag körde både dit och hem (på vägen hem var det mörkt vilket jag är lite ovan med) & jag lyckades för första gången köra in bilen i garaget! Och ni kanske inte tycker att det är så märkvärdigt men jag kan berätta för er att det finns en marginal på ca 1dm på varje sida om bilen PLUS att det inte går att backa så långt om man behöver för då krockar man in i grannens garage. Så det var värt! :) Jag börjar bli taggad för körlektionen på tisdag, det finns nog hopp för mig trots allt.

Nu ska jag äta spaghetti & köttfärssås, sen blir det let´s dance. FF - Fartfylld fredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0