sunday bloody sunday

Hola señor y señoritas!
Esté fin del semana ha entrenado mucho con mis amigos de Hallsberg porque hemos tenido un campo de entrenados. (?)


Äsch, jag har just skickat in mitt spanskauppdrag som skulle vara klart idag. Det är lika skönt varje gång det äntligen blir färdigt! För er som inte vet så läser jag spanska steg 4 på distans hemma från min dator & skickar sen in uppdrag till en gubbe som rättar och skickar tillbaks dem till mig = Meritpoäng till universitetet. Kanonkul, 4/5 toasters.

I helgen har vi som sagt (om ni förstod vad jag menade här ovan) haft träningsläger här i Hallsberg och nu är jag så slut som det bara går. På varje litet ställe som man kan ha ont på benen har jag ont. Träningsvärk är livet & jag taggar redan för nästa hårdvecka. Hoho. Idag var Elin & jag ute och sprang en bana i Kvinnersta på 8 km i 3 dm nysnö (på vägarna, i skogen var det nog en meter minst!). Det tog en himla tid att ta sig fram men det var rätt skönt ändå på något vis. Det var ganska fint väder & alldeles lagom kallt. Så ibland är vintern inte fy skam trots allt!

I helgen ska jag hem till Stockholm igen, det ska bli skönt. Nu tänkte jag kolla något avsnitt av O.C & drömma mig bort ett tag innan jag somnar.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0