Klara färdiga gå.

Idag är jag stolt över mig själv. Jag gör saker som gör mig glad även fast det gör jävligt ont ibland. Jag tränar & tar verkligen i och det märks att det faktiskt ger resultat. Jag har varit och bokat min första körlektion idag & haft min redovisning på psykologin. Och imorrn kväll ska vi in ett skönt gäng från klassen till Örebro och äta sushi, sånt är värt.

Det som är skönast är att det finns saker som är värda att göra även fast allting annat känns rätt värdelöst. Jag sätter mig inte helt i skiten även fast jag har alla anledningar att göra det om jag skulle vilja. Men jag vill inte & gör det inte för du har ingen rätt att få mig att må så dåligt. Du är inte värd det.

De här två filurerna är också en stor anledning till att jag är lite glad. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0