thursday I don't care about you


Idag har jag lekt med barn för andra dagen i rad. Och jag gillar det! Jag blir så glad av de där små 2-3 åringarna så det är inte klokt, de är ju hur charmiga som helst! Dagens utflykt gick till Biologiska museét på Djurgården. Det var jag, mamma och 4 småttingar, alldeles lagom. Jag var nästan lika ivrig över utflykten som barnen, det stod ju matsäck och fika på schemat. Jag, som bakade kladdkaka igår, bjöd på efterrätt & gjorde stor succé! Imorrn är det sista dagen på dagis för den här gången men förhoppningsvis kommer jag tillbaks någon annan gång!

Nu ångrar jag att jag inte har någon digitalkamera, det hade varit kanon en dag som denna ju. Prioritet nummer ett på önskelistan tror jag, eller delad med pumpsen. Svårt val, om 11 dagar smäller det!

p.s jag försökte lägga in en bild men det sket sig. Den kanske kommer sen d.s



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0