:)

Jag gillar när jag hittar på saker och inte bara sitter hemma och deppar. Idag har det varit fullt ös-medvetslös hela dagen! Klockan 12 mötte jag upp Maluttan vid klätterverket i Sickla för vi skulle just klättra. Och jag som aldrig gjort detta tidigare utan instruktör var rätt nervös. Men det gick rätt bra faktiskt och det var kul! och läskigt, men mest kul! :)

Efter klättringen mötte vi upp Ellen & Linnea för lite fika på Waynes och lite hangaround i Sickla galleria. Jag hittade ett par snygga jeans från H&M och så checkade jag en extra gång så att mina älsklingspumps fortfarande fanns på Nilsons, och det fanns dom! Så mamma och pappa, nu vet ni vart ni ska leta födelsedagspresenter för idag är det bara 13 dagar kvar! :)

Efter hangaroundet i Sickla mellan 12-17 blev det intervallträning med klubben på Järlagården. 5 st 4minutersintervaller och jag dog nästan! Men jag blir ändå lite glad efter varje löppass för jag har blivit mycket bättre löptränad än förut och det är så skönt så ni anar inte. Jag blir farlig i vår ;)

Nu ska jag snart sova för imorrn är det jobb på dagis 09:00 & det ska bli kul. Jag älskar barn.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0